Najważniejsze jest zaufanie klienta

Wprawdzie piątek dopiero jurto, ale niech tam… 🙂
Dzięki czujności Kamila – naszego sąsiada, przytaczam artykuł, jaki ukazał się w wakacyjnym numerze magazynu gospodarczego „Fakty”.

Mimo przeobrażeń rynkowych, zmiennych oczekiwań i niepewności wywołanej choćby kryzysem firma Dolcan jest wierna zasadzie, że szacunek względem klienta powinien być nadrzędną wartością działalności firmy. O tym, jak takie założenie procentuje zaufaniem i zainteresowaniem powstającymi osiedlami, mówi Sławomir Doliński, założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej spółki Dolcan

Cały numer do pobrania tutaj: http://www.magazynfakty.pl/archiwum-pdf/fakty-4-52-lipiec-sierpien-2011.pdf
(okładka, a następnie od str. 6)

Dodaj komentarz Trackback

komentarze 2

  1. tak…to zaiste bardzo dobry – żeby nie powiedzieć ŚWIETNY – dowcip…:)
    Odnoszę nieodparte wrażenie, że Pan Sławomir Doliński mówi o jakiejś innej firmie niż znam ze swojego doświadczenia…

  2. Dokładnie!!!On chyba sam nie wie co mówi. I to przekłada się na pracę w tej firmie. Kompletna dezinformacja!!!!!

Dodaj komentarz